ROBOTİK VE KODLAMA  ATÖLYESİ

Muradiye Okullarında Anasınıfından 12.sınıfa kadar her yaş seviyesine uygun, en güncel programlama dilleri, kodlama ve robotik eğitimleri ile matematiksel bilgileri kullanarak mühendislik tasarım yapmaya adım atmaları sağlanır. Bu hedeflerle digital okur yazarlık, eleştirisel düşünme ve problem çözme becerileri kazandırılır. Öğrencilerimizin kodlama eğitimi ile kendi oyunlarını tasarlama düşünceleri geliştirilir.

Muradiye Okulları olarak hedefimiz, öğrencilerimizi kodlama eğitimi, robotik ve STEM eğitimi ile geleceğin dünyasına hazırlamaktır.

AKIL OYUNLARI ATÖLYESİ 

Eskiden bildiğimiz ve oynadığımız monopoly gibi oyunlar yerine artık çocukların zeka gelişimini artıran çok daha eğlenceli ve ilgi çekici oyunlar geliştirilmiştir.

Muradiye Okulları'nda öğrenciler bu oyunlarla AKIL OYUNLARI SINIFI’ nda tanışıyorlar. Bu oyunlar çocukların (ve ailelerin) önemli şekilde becerilerini geliştirmelerine yardımcı oluyor. Akıl Oyunları saati ile geliştirmeye çalıştığımız becerilerden bazıları;

1) Sırayla Oynamak: Gerçek hayatta çocuğa “ her şeyin bir zamanı vardır.” prensibini kazandırır.

2) Matematik Becerisi: Çoğu zaman sözel ifade içeren matematik problemlerini çözmek yerine çocuklar bu tarz oyunları oynayarak hem eğlenirler hem de matematik öğrenirler.

3) İleri Görüşlülük: Yeri ve zamanı geldiğinde doğru hamleyi yapmak ve bunu hayatında uygulamak üzere bu tür oyunlar kurgulanmıştır.

5) Kritik Kararlar Alma Becerisi: Verdiği kritik kararlar sonucunda aldığı riskle kazanmayı ve kaybetmeyi öğrenir.

6) Takım Olma Becerisi: Bu oyunlar belirli bir amaca yönelik başarıyı elde etmek için takım halinde nasıl çalışılması gerektiğini öğretir.

GÖRSEL  SANATLAR ATÖLYESİ

Muradiye Okulları öğrencileri göz nurunun , ince zevkin, uzun sabrın, gönüllerde yatan düşüncelerin sanat olarak ortaya döküldüğü Görsel Sanatlar dersinde zevkin ve tasarımın fırça ve boyayla hayat bulmasına tanıklık ediyorlar.

Muradiye Okulları geçmişini bilmeyenler geleceğine yön veremezler ilkesinden hareketle, Görsel Sanatlar dersinde geçmişle geleceğin teknolojisini bir arada kullanılıyor.

El sanatları eğitimi ; kas , göz, el koordinasyonunun birlikte çalışmasını öğreterek; bedensel motor gelişimi hızlandırır;  planlı ve programlı iş yapmayı, uyumun, düzenin artılarını öğrencilerimizin  hayatına yansıtır.

Seçilen  projeler üzerinde öncelikli bir program hazırlanır, bu hazırlık aşamasında öğrencinin zevki dikkate alınarak obje ve renk seçimine yardımcı olunur. Teknik bilgiler verilerek öğrencinin kabiliyeti ortaya çıkarılır. Bu aşamalarda öğrencilerle birlikte karar verileceği için öğrencinin iç dünyası, duyguları, sabrı, disiplinli çalışma zevki ortaya çıkarılır.